tisdag 28 september 2010

Sol och ledig....

.....och svampplock! Ja vi åkte till skogen, klev ur bilen, plockade TRE KORGAR på ca 20 min! Det var trattisar överallt. Vart jag en kollade så var dom där. Vi visste inte vart vi skulle börja!
Idag har värderingsfolk varit här och inspekterat huset, fy va LÄSKIGT, men vi tror att det gick bra, dom lät mycket positiva, det kanske dom alltid gör, vad vet jag! Hoppas hoppas att det går bra!
I dag ska Fredrik åka någonstans, hemligt säger han, kanske en överraskning tills på söndag, då det är min födelsedag, eller kanske inte *ler* vi får se!!

Kram L

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut, superfint väder idag :-) Jag var duktig och sprang igår ikväll ca 2-3km, hur har det gått för dig? :-)
    /Lis B

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Bra gjort av dig, jag sprang 2,5 km igår också....va DUKTIGA vi är!!
    Kul att du läser min blogg! :))
    Lina

    SvaraRadera