torsdag 9 september 2010

Snart helg!

Hej!

Idag har det varit en bra dag, men en trött dag! Har arbetat dagtid hela veckan,,,det är mitt värsta!! Jag är så fruktansvärt trött på morgonen, men nu är det bara EN arbetsdag kvar denna vecka! Sen helg, då ska jag träffa några av mina fantastiska arbetskamrater, vi ska fika och umgås på våran fritid, MYS, vi ska oxå träffa våran föredetta arbetskamrat som vi inte har träffat på länge, ska bli sååå roligt!! Min fina familj får också följa med.....härliga helg!

Idag har jag joggat igen, (utan min tränare) sprang ungefär lika långt som igår och jag är nöjd, men har nu ont i benen!! Träningsvärk för 2 km på två dagar hahaha...slutsatsen av detta är: Jag MÅSTE träna ännu mer! Japp, på söndag blir nästa pass *ler*

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar