torsdag 30 september 2010

Matlagning....

....kan vara roligt om man har planerat något gott, kanske ska få besök.
Men när man ska laga vardagsmat...lunch, så har jag aldrig någon fantasi...idag blev det spagetti och köttfärssås....hur kul är det på en skala!!!! Hade ingen lök hemma heller!
Usch, jag ska inte klaga, eller jo, en sak till! Jag har världens bästa jobb: ansvarsfullt, stimulerande, givande, bästa arbetskamraterna och en SKITLÖN. Om man vill bli rik, utbilda dig inte till sjuksköterska!
Kanske beror min negativitet på min NYA skitlön!
Men NU har jag gnällt klart *ler*!

Kram L

2 kommentarer:

  1. Jätte fin blogg med jätte fina bilder.... prova Linas matkasse den är kanon. Man har alla råvaror hemma =) Recept så slipper man mattorka.... Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan! Några på jobbet har provat linas Matkasse och är mycket nöjda, jag vill oxå prova, men är osäker på om dom kör ut varor till min lilla byhåla!?
    Kul att du tittade in på bloggen...kram Lina

    SvaraRadera