tisdag 7 september 2010

Inredning

Hej alla kära läsare....om det finns några där ute!?

Nu tänkte jag ta och skriva lite om inredning! Jag älskar inredning...tidningar, tv program, bloggar mm. Det största problemet som jag har är, att jag INTE utövar det i praktiken, jag menar, jag vill sååååå mycket men  gör sååååå lite hahaha. Hur ska jag nu ändra på detta? Jag vet vad problemet är...jag är lat och bekväm!

Dock har jag blivit bättre, jag är mer ordningsam! Jag har även börjat på litegran med inrednig, köpte en  brun ful byrå på loppis i sommras och målade om den direkt och bytte knoppar och den blev sååå fin och gissa om jag är nöjd med mig själv!!?? Förut har det tagit månader!

Jo det jag ville säga med detta är att jag beundrar alla duktiga pyssliga pedanta goa personer där ute...jag vill vara som ni....men vi får se hur det går, jag jobbar på det hahaha!!

Kram L

2 kommentarer:

  1. Vi kan peppa varann gumman !!!!!! puss

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Tack...du peppar redan mig, med din blogg :)!

    Puss L

    SvaraRadera