fredag 17 september 2010

Fredag igen

Idag för första gången har jag lämnat Algot på dagis fast jag är hemma och har en ledig dag! Det är nytt i våran kommun att alla barn har rätt till öppen förskola 3 timmar om dagen.....men vad KONSTIGT att lämna Algot och sen gå hem!! Algot har varit sjuk i 2 dagar och sen är jag ledig 4 vardagar, det är lång tid att vara från dagis och sina dagisvänner...så det är för Algots skull och inte för min!!! Ja ha nu sitter jag här...vad ska man hitta på under dessa 3 timmar....JO, en kaka är i ugnen, ordningplockat i köket, fotografera en kompis mamma....vips så har 3 timmar gåttt, inte var det så svår att få dom timmarna att gå *ler*.

Nu var det det där med att jogga, på eftermiddan gäller det 3 KM, kommer jag att fixa det, vi får se, vi får se!!

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar