måndag 6 september 2010

Ny vecka!

Hej.....

Nu är det höst, riktigt fint soligt höstväder...när jag var på jobbet!!! Vad händer JO jag kommer hem, stora svarta moln på himmelen!
Fördelar:

1. Mys att tända ljus.
2. Ser ej dammet som jag skulle behöva damma bort
3. Ok att få vara inne

Nu ska jag berätta lite om mitt hus: Vi bor i ett stort gammalt hus från början av 1900-talet. I det har vi bott i ca 10 år. Vi har renoverat en del, men har mycket kvar att göra. Min/ våran stil är lite gammal stil med blandning av gamla och nya möbler! Grunden ska vara vit (Väggar mm) men det får gärna vara lite färg i inredningen. Just nu har jag fått för mig att det ska vara turkos inredning i köket (vitt kök, gråa väggar)!?
Nu vårat tråkiga projekt, yttertaket, det ska vi innom en snar framtid byta, men vet ej om det ska vara svart eller rött tak....vad tycker ni??

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar