onsdag 15 september 2010

Nu händer det grejer

I dag blev det 2 km i spåret....jag är så nöjd *ler*. Ska försöka mig på 3 km på fredag....men bara försöka!!
Nu HÄNDER det grejer i huset!!! När vi var på banken angående vårat tak så tyckte dom att vi ska ta hit en värderingsman för att se om huset är värt något...vem fick panik...jo JAG! Åkte med detsamma till en färgaffär och köpte hem grejer för att NU måste det här renoveras! Stackars Fredrik (och Mig) nu är det bara att sätta igång, roligt när det blir klart! Börjar renovera våran lilla toalett, kommer att visa bilder senare.
Blev nyss välldans sugen på choklad...man får väl äta 70% utan att ha dåligt samvete nu när jag har joggat?? Bara det att jag hade inge choklad hemma, så jag tvingade min stackars make att åka till affären (eller mutade med kill i håret i en halv timme) Jaja ALLT för lite choklad när suget kommer krypande hahaha...tack och godnatt!

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar