söndag 2 januari 2011



Nytt år....2011
Jag hoppas att alla hade en trevlig nyårskväll, det hade vi!! God middag, till förrätt fick vi en god toppmurkelsoppa. Till middag blev det högrev med hasselbackpotatis, mums.
Vi spelade spel och babblade skit hela kvällen (missade tolvslaget med någon minut) kul var det!! Algot höll sig vaken oxå, det var mys. Några direkta löften blev det inte, jag ska försöka att bli lite ekonomisk bara *ler* tveksam att jag klarar det!!!

Nu till nappstoppet....hela dagen igår gick kanonbra...sen kom kvällen, då blev Algot hysteriskt ledsen, och skrek att han hade letat i sopen både uppe och nere men inte hittat nappen, och vem började mer grina då...jo mamma Lina!! Men sen när han skulle sova gick det bra, ingen gråt och somnade kl 20.30 duktiga killen!! Sen vaknade han kl 05:30 och skrek hysteriskt igen...stackars mammas kille, men han kommer att fixa detta galant tror jag!

Ha det bra
Kram L

3 kommentarer:

  1. Tack för din goa hälsning!

    Tufft när de ska sluta med nappen..men det går!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Tack Nettan....kanske, är laddad :)
    Mariette, idag har han inte grinat efter nappen, somnade utan att nämna den, glad är jag för det...men natten är lång!!

    Kram Lina

    SvaraRadera