måndag 3 januari 2011

Hallå..
På bilden ser ni min älskade schäslong! Den hittade min kära make på åtevinningscentralen för några år sedan och tog den hem (vet att man inte får, men vi fick ändå), jag tycker att den är mycket fin (men inte skön att sitta i...hård!). Ett problem är vad jag ska ha till!? Just nu står det ett bord från indiska vilket jag inte alls gillar, det är stort och klumpigt! Blir glad för några förslag på något nättare bord!!

Idag har det varit min sista lediga dag...åtta dagar går fort...så jag och Algot har varit med några vänner och åkt pulka, det har varit en fin dag med lite sol och lagom kallt.
Tomtarna har fått flyttat in på vinden..skönt! men granen och alla adventsstakar får vara kvar några dagar till!
Vill oxå berätta att jag är mycket stolt över Algot som knappt nämner nappen!
Kram på er/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar