fredag 28 januari 2011

Njuter av att det är helg!!!

Vill blogga lite oftare men jag är sååååå trött de dagar jag jobbar!! Men nu är jag ledig idag, lördag, söndag och måndag *gillar*

Igår när jag kom hem från jobbet gick jag ut på en promenad med stavar (har aldrig gått med stavar förut), men  i början tyckte jag att det kändes lite konstigt (men insåg efter ett tag att ena staven var 1m och den andra 1,35 m...hahaha) men det var mycket bra med stavar...tack mina kära vänner Åsa och Johanna som gav mig den idén!!!! Det ska jag använda flera gånger!!!

Idag på min lediga dag har min kusin cissi varit här och ätit semla ( jaja jag åt också ...mums) vilket var mycket trevligt!
Sen har Algot lekt med sin kompis Tim, där fick vi mat och mer fika...tack Elina och Niklas för god mat!!!

Härlig helg alla
Kram L

1 kommentar:

  1. Mums, vad gott med semla....
    Jag kanske ska pröva stavar jag med när jag är ute o går!

    Hoppas att du får en sköön helg när du är ledig!

    Kraaam Therese

    SvaraRadera