fredag 31 december 2010


Gott nytt år!
Nu är det snart ett nytt år....2011. Tiden går fort! 2010 har för mig varit ett bra år, det har inte hänt något speciellt detta år, men det som betyder bäst och mest för mig mår bra!
Däremot började jag blogga i höstas, vilket jag trodde att jag aldrig skulle göra, dessutom är det mycket kul!

Idag har jag, Fredrik och Algot varit uppe vid elljusspåret och Algot har åkt längdskidor i en timme, han ville inte åka hem: mamma jag tycker att vi ska flytta hit! Mamma jag tror att människorna har satt dit alla dom häj tjäden! Mamma mamma mamma.....jag har en riktigt babbelnisse just nu *ler*.

Imorgon ska Algot sluta med napp, det är därför jag har tagit en bild på nappen! Det kommer inte att bli en lätt match vill jag lova! För exakt ett år sedan slutade han med blöja...det känns som en evighet sen!

Ikväll ska vi fira nyår hos våra vänner Åsa och Dennis. Dennis är utbildad till kock (Så jag ser fram emot mycke tgod och speciell mat), så god mat blir det nog och trevligt sällskap såklart!!
Hoppas att ni alla får en fin nyårsafton
Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar