tisdag 11 januari 2011


Längtar efter sommaren och trädgården! Här bjuder jag på en ros från min rosenbuske!
Idag har jag gjort lite nytta och rensat på sidovinden, oj oj va grejor vi har! Vi åkte tre bilar med skräp ....och ändå har vi massor kvar (suck...kommer att ta evigheter...) men det är skönt när man har blivit av med lite!! Nu kommer iallafall sotaren upp på vinden när han/hon kommer hahaha!
Idag har Algot oxå fått lekt med sin älskade kompis Tim och jag och Tims mamma fick babbla lite skit, hihi, Tack för lunchen Elina *ler*

Ha det gott denna tisdagskväll
Kram L

5 kommentarer:

  1. Åhhhh.... Lina du är så duktig på att ta fina foton ;-) Du måste lära mig!!! Vad är knepet? Har du nåt bra objektiv??? Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Nettan! Knepet är nog att hitta rätt ljus o ta många kort, så att ett, två fotografier av tio blir bra :)Sen kan du oxå ta bra foton...så de så ;)
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Nettan jag menar att du oxå tar fina bilder ju..lät ju konstigt det jag skrev nyss hahaha

    SvaraRadera
  4. Tack för din hälsning!

    Visst är det skönt att städa och rensa!!
    Rena terapin!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Hahha jag förstod vad du mena ;-) ler Kram till dig!!!!

    SvaraRadera