måndag 17 januari 2011




Idag har jag varit hos tandläkaren...det är absolut det värsta jag vet!! Jag var på en kontroll...hade ett hål...ska dit i morgon igen!! Jaja varför inte passa på att ha en sämre vecka (har även UVI samt ni vet...sånt där rött som kommer en gång i månaden...). Jag hoppas att det blir en bättre vecka nästa vecka!
Jag älskar blommor, men efterssom jag nu är mycket ekonomisk...hihihi...så köper jag inte hem så mycket blommor nå mer, men jag har en mamma som oxå älskar blommor, så hon köper åt mig istället...bra va??? Tack bästa mamma för de fina rosor som ni ser på fotografierna! Hoppas att eran vecka är bättre än min!!??

Många kramar L

2 kommentarer:

  1. Vad fina rosor =) Jag fick tulpaner av min syster ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att vi har så goa snälla nära och kära...kramiz

    SvaraRadera