lördag 11 december 2010

Hej alla fina!!!

Vilken härlig lördag...vi har precis kommit hem från en tur hos Algots farmor och farfar...vi var ute på sjön/isen och anglade, solen sken och det var rofyllt och mys. Algot åkte pulka efter farfars plog och så grillade vi korv (så nu luktar jag rök), det är sååå gott att äta korv när man är ute!

Nu ska jag måla en pinnstol...endast den andra!! Sakta men säkert *ler*!! Mycket tveksamt om jag kommer att hinna klart med de sju stolarna til jul...men men det kommer en till jul, hahaha!!

Sen ska vi till min mamma och pappa och äta middag, min pappa fyller år, GRATTIS fina pappa, pussar och kramar på din dag!

Visar lite bilder från vår fisketur (taget med mobilen)!

Ha en bra dag...kram från L

Algot pimplar


Farmor och Algot. I bakgrunden ser man Farmor
och farfars hus!

Farfar kör Algot i pulka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar