torsdag 30 december 2010



Hej alla glada bloggläsare där ute! Igår var vi på våran årliga shoppingtur, OJ vad MYS! Och lite shopping blev det förstårs. Stövlarna som ni ser på bilden inhandlades, och jag är så nöjd! Jag brukar alltid köpa svarta skor, men beslöt mig för att det fick bli bruna i år *ler*.
Oj vilken mat vi åt. Till lunch åt vi fisk med en sås gjord av kockosmjölk, curry, dill och lime, mums vad gott det var! På eftermiddagen tog vi en plockbricka på puben! På den var det frukt och grönsaker, korvar, kyckling, lax, ostar mm, sååååå gott!!
Sen gjorde jag nå galet, jag sålde mitt guld (som har legat i lådan i flera år) så jag blev 5500 kr rikare, hahaha. Så nu funderar jag vad jag ska göra för pengarna, kanske köpa en bättre kamera, köpa en ny soffa, eller bord och stolar till köket....????? Eller kanske bara spara (är inte bra på att spara)! Det finns sååå mycket man behöver!!
Jag är lite småförkyld, så det blir att slappa idag igen!
Ha det gott

Kram L

1 kommentar:

  1. Snnnyyggga stövlar tjejen =) 5500:- wow hur mycket guld hade du i lådan då??? Ler Kolla in när ditt inlägg producerades 11.11 ler kram å gott nytt år!!!

    SvaraRadera