lördag 25 december 2010

Klappar!

Tänka sig... att även jag har varit snäll i år!!! Jag fick oxå några julklappar *ler* jag tackar och bockar för det! Vi alla vuxna som firar jul lottar en person som man ska köpa julklapp till, för 300 kr. Den jag fick av var av Fredriks bror Markus..jag fick ett mycket fint armband av Laila Bagge! Sen byter jag och Fredrik oxå julklappar och av honom fick jag en blixt till min kamera...och glad blev jag..jipppiii. Äntligen kan jag ta lite innomhusbilder även på vintern! Från jobbet fick vi alla två påslakansätt från Westport..mycket fina! Från min fina kompis Åsa fick vi en liten bricka ( tycker om små brickor...och det gör Åsa oxå, hahaha ) sen har jag fått en fin skål från mor och far (den har jag visat en bild på senast).
Jag tycker för övrigt att det har varit en kanonbra jul i år, jag har inte varit stressad, det har varit en vit fin jul, alla i familjen och vänner mår bra och är glada!!

God fortsättning alla där ute






Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar