måndag 12 december 2011




Oj oj vad tiden går!!!!
Har inte tid att blogga ju *ler*

I helgen hade vi dessa söta, busiga barn hemma hos oss!! Algots kusiner......
Först var vi & hälsade på deras söta syster Alexia, så stor hon har blivit....har börjat prata & allt. Det var himla mysigt att träffa henne & hennes mamma.
Tjejorna sov sen över hos oss, de lekte & busade konstant (när dom inte sov förstås). Passade på att fota dom lite!!!

Idag har vi varit & handlat julklappar....alla paket är också inslagna sååååå skönt!! Har nu bara några enstaka paket kvar.....
Tiden går & det är snart julafton MYS.

Nu är det dax att sova!
Imorgon är det Lucia så nu ska jag plocka fram tomtedräkten till Algot *ler*

Sov gott
Kram Lina

(rörigt inlägg.....lite gott & blandat.....det bjuder jag på hihihi)

1 kommentar:

  1. Halloj! Ja ibland blir man lite rädd för sig själv!
    Headern har jag gjort i Picnik.com
    Finns som gratisprogram men jag betalar tror en liten peng för att få tillgång till fler alternativ. Sen har jag ändrat lite färger och motljus i Photoscape (också gratis)
    KRAM!

    SvaraRadera