fredag 2 december 2011




Hej

Idag har min vackra son varit hos frissan, visst blev han fin ♥
Han blir att se så mycket äldre ut så fort han blir korthårig.....min lilla kille.....

Nu ska jag jobba helg igen....är avis på alla som får vara hemma och mysa med familjen!!
Lämnade Algot vid förskolan en stund på morgonen, man hinner verkligen med att göra lite mer hemma då!

Korten visar lite mer JulMys, tycker faktiskt den blev lite söt!!

Har ni tittat på jul karlenden på SVT...älskar tjuvarnas jul....såå bra!! Jag & Algot spelade tjuvarnas jul spel på datorn, vi hade mörkt och levande ljus, Algot var lite rädd faktiskt, men det var ett jätte roligt spel!!

Ha en trevlig helg
Kram Lina
*


2 kommentarer:

  1. Så fin i håret och wow vad lik pappa han är ;-) Trevlig helg gumman saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Haha vad go du är Lina, jag fortsätter ett tag till känns det som. Blir ett gift att blogga. Kikar in här också ofta kram

    SvaraRadera