måndag 26 december 2011




Hej & hå vad tiden gå...nu är redan julen över!!!
Vi har haft den jättebra med nära & kära *ler*. Våra fantastiska barn Algot & hans fina kusiner är så snälla, goa & tacksamma barn. Jag tror att de var mycket nöjda över att tomten kom med så mycket bra paket! 
Idag har vi haft en slappardag. Vi har haft besök av min kompis Lindah & hennes son Sam.....det är så gott att träffa dom. Trots att dom har varit på besök har jag & Algot gått i pyjamas hela dagen *gillar*. Nu ska jag läsa en go bok för Algot *MYS*.
Algot fick ett Nintendo Wii i julklapp så jag & Fredrik spelade hela kvällen igår hahaha skitKUL....
Foto ett: dukningen på julafton...det viktigaste & roligaste förberedelsen.
Foto två: Tomten och kusinerna. 
Foto tre: Nu är jag brunett...konstigt....
God fortsättning
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar