måndag 24 oktober 2011


Helg med kontrast.......
Min helg har både varit fantastisk skoj, samtidigt har det varit känslomässigt jobbigt!
Jag & Fredrik har sen en tid tillbaka fixat en höstfest för våra vänner. Kvällen gick i musikens tecken med musiktävling, The Pitastro som spelade Unplugged (SÅÅBRA), sen spelade trubaduren Jonas Ericson (SÅÅBRA) som vi dansade till, till tidig morgon. Det blev en mycket trevlig lyckad kväll *NÖJD*.
Det mindre skojsiga är att Algot har varit/är jätte dålig i halsfluss, han har legat i hög feber sen i torsdag morse! Mitt i sallads kockandet fick jag ta med Algot till Köping akuten, för Algot bara hängde...orkade knappt röra sig *ont i mammas hjärta* TACK Åsa för att du slängde dig i bilen med oss!!!! Så vem kom lite sent till festen JO JAG hahaha!!! Algot har fortfarande hög feber och ont ( jag börjar oxå känna lite i halsen.....)
Idag har vårat hustak blivit bortplockat....Nu är det på G....
Titta på The Pitastro Unplugged

Ha det bra vänner
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar