måndag 3 oktober 2011


Hej hopp!!
Nu var det länge sedan jag skrev & många har sagt till mig att de är trötta på att se äpplet hahaha.....Ja nu får ni se en ros i stället! Det är min födelsedag och jag har fått många fina blommor.....flera vackra rosor (bilden på denna ros är fotograferad förra sommaren!) Tack alla för alla fina presenter (är FÖR bortskämd *men gillart* hahaha) Om några dagar kommer mitt nya objektiv till min kamera som jag har fått av min kära make & Algot, mamma & pappa, svärmor &svärfar TACK SNÄLLA, det kommer att bli såååå kul *ler*. Kommer att berätta mer om objektivet senare!
Nu blir dett slappa!

Tack alla som tittar in på min blogg fast att jag har slarvat med att uppdatera, skärpning LINA!!!!!

Ha det
Kram L

2 kommentarer:

  1. Hahaaaa.... jo äpplet var jätte fint Lina men.... hahha... pusskram och grattis vännen!

    SvaraRadera
  2. Jaha nu får vi titta på fina rosen ett tag då ;-) ler Kram

    SvaraRadera