fredag 28 oktober 2011


Hallå!!
Jag är mycket intresserad av inredning......men....jag får aldrig till det! Jag försöker, men det blir bara rörigt! Senaste projektet jag hade var Algots sovrum, jag gillar resultatet men jag är inte klar än! Lister & element ska målas. Lovat Algot en tapet på långväggen vid sängen (målade väggen för jag förstod att det skulle dröja innan en tapet kommer upp hahaha) mm mm. Så är det för oss i varje rum HJÄLP någon som inte har samma problem som mig/oss!!!

Nu är jag ensam hemma... Jag brukar hata att vara själv, men just NU gillar jag det....vet inte varför *förvirrad med denna nya känsla*
Så ska nog passa på att beställa tapet & måla element *ler*

Tjingeling
Lina

2 kommentarer:

  1. Vad fint du gjort!
    Njut av egen tid, underbart!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här var det kass uppdatering hörru gumman ;-) Kram

    SvaraRadera