fredag 15 juli 2011


Oj Vilken dag....

Skrev i går att jag var mycket nervös inför denna dag!!! Detta berodde på att jag skulle fotografera mitt första brudpar Jonas och Pa! Oj vilket vakert brudpar *ler* sååå fina!! Som tur var hade jag med min vän Elina som assistent och som skötte ljuset, TACK Elina, hade inte fixat detta utan dig!!!
Trodde när jag kom hem att jag inte hade fått så många bra kort...MEN det blev bättre än vad jag trodde *phuuu*. Oj vad nervös jag har varit!! Ett smakprov på ett av korten ovan... jag tyckte att det blev lite Kul/fint/cool bild, vad tycker ni?? Kommer fler bilder vid ett annat tillfälle!
Är trött efter denna dag & Fredrik tycker att fotograferingen tar över vårat liv hahaha så jag lär väl umgås med han hahaha

Kram
Lina

1 kommentar:

  1. Tack sjäv vännen! Jag vet att du fick massor med underbara bilder! Brudparet kommer att bli så nöjda!

    SvaraRadera