onsdag 6 juli 2011





Friiiisssk *glad*

Vaknade med huvudvärk idag igen....kurerade mig med alvedon samt kaffe (vilket jag inte har kunnat druckit sedan i söndags!) Så nu är jag frisk!
Nu när jag har inte har varit utanför huset på några dagar så hämtade vi min mamma och åkte till skogen och plockade svamp samt smultron....sååå MYS!!
Innan vi åkte hem stannade vi och tog ett dopp!
Tänk vilken lycka att kunna ta sitt barn ut i skogen på bara några minuter! Algot älskar att vara i skogen! Jag är lika glad varje gång, att vi inte stöter på någon orm eller björn (livrädd, hahaha)

Lina

2 kommentarer:

  1. Vill komma till er snart igen.... kanske lite skogsmys!!! Kan vi "have a date" på semestern kanske ;-)

    SvaraRadera
  2. Nettan...om du ser detta, KLART vi ska ha en skogsdate ;) På semestern...Kram

    SvaraRadera