söndag 31 juli 2011


Arbete!!!!!

Nu är det dax....imorgon är det vardag igen! Nu har jag varit hemma & haft det gott i sex veckor, så jag kan ju inte klaga!!! Men jag VILL vara hemma i sex veckor till hahaha.
Har inte skrivit på flera dagar, det beror på att vi har varit på lite semester i Rullsand utanför Gävle. Så fin camping! Campingstugan som vi bodde i var helt nybyggd, så ingen ångest över furu, furu och åter furu hahaha.


Vi besökte även Furuviks djurpark på våran lilla tripp, det var MYS, men Algot var inte så jätte road av alla djuren, han ville bara bada!! Min mamma & Pappa var också med.....TACK för en trevlig tripp!
Hittade en ful/vacker sko som stod där själv på stranden i Rullsand *ler*
Nu ska jag titta på film med min make & försöka få bort jobbångesten!!!

Kram alla
Lina

1 kommentar:

  1. Bilden på skon är ju bara så underbar =) I dag har jag varit ut å övat med kameran kolla min blogg endel bilder blev riktigt bra ;-) Tack för tipsen och inspirationen! Å tack för en super trevlig lördag! Kram

    SvaraRadera