måndag 14 februari 2011




Hej

Skickar ett kram till alla bloggisar på alla hjärtans dag!
Sitter här i ett tyst hus. Min Fredrik och hans band The Pitastro har åkt till Stockholm för att fotograferas och bli intervjuade, jag är mycket glad för deras skull. Algot ville till mormor, ville inte alls vara hemma, så här är jag själv, och OJ va skönt det är *ler* (men bara en stund)
Fick en fin ros och ett fint kort av mina fina killar idag, jag är så glad och tacksam för att dom finns i mitt liv!

Idag har jag varit hos frissan och det blev en liten kortare frisyr, skönt och ovant!!
Sen kom Johanna, Savannah och Elina och Tim på en kopp kaffe och bus. En trevlig dag!

Kram L


2 kommentarer:

  1. Bild på frisyren tack ;-) Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej Lina!
    Tack för din fina kommentar inne hos mig.
    Vilka underbara bilder på rosen.

    Hoppas att du hade en fin dag!
    Spännande med ny frizza, kan man få se ett litet smakprov? Fniss....

    Må så gott!
    Kraaam Therese

    SvaraRadera