torsdag 3 februari 2011







Hej hej!
Jag och min arbetskamrat Liselott har bestämt att vi ska springa vårruset (jag menar att jogga hela vägen, inte gå som jag annars har gjort!!). I höstas var jag så duktig och kom igång med jogging, men så fort vintern kom la jag av....är nu rädd att jag inte kommer att börja jogga igen (så ni måste peppa mig nu så jag kommer igång så fort det inte är halt nå mer!!!) Så länge det är snö kvar blir det promenader med stavar!

Idag lägger jag ut lite bilder på vårat sovrum! Min spexande Algot ville så klart vara med på bild *ler*.
För ca 10 år sedan var jag helt galen i blått, allt jag hade var blått! Jag tröttnde så klart!! Men nu börjar det komma smygande tillbka igen..hahaha..men jag lovar att det inte kommer att bli som för 10 år sedan!!!
Ha en fin dag alla
kram L

3 kommentarer:

  1. Så mysigt det ser ut....
    Lycka Till med vårruset!

    Hoppas att du får en fin vårdag!
    Kraaam Therese

    SvaraRadera
  2. Vårruset är jättekul, jag vill också vara med! Bra att ha en sporre när man ska ut och jogga igen.

    SvaraRadera
  3. Tack Therese för dom fina orden !!
    Johanna klart du ska med på vårruset...vi fixar lag från jobbet och peppar varandra..eller hur!!??

    SvaraRadera