söndag 13 februari 2011

En annorlunda murgröna i en gammal
kruka från gustavsberg som jag
 köpte på loppis för 10 kr

Hej
Hoppas att alla har haft en trevlig helg. I fredags när jag kom hem från jobbet var våra goa vänner Patima och Magnus hemma hos oss!! Fredrik hade fixat mat och städat och grejat...Va trevligt att bli överraskad på de viset...och en trevlig kväll TACK!! (Fredrik är mycket bättre på att fixa överraskningar,,,,skärpning Lina!!!!)

Idag har vi varit hos mina svärföräldrar på middag, jag har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv hahaha (men gott va re). Annars har jag bara slöat hela helgen! Imorgon ska jag till frisören och göra något åt mitt svintohår hahaha..kanske (bara kanske) en ny frilla!!

Ikväll blir det solsidan....love solsidan *ler*
Ha en trevlig kväll kram L

3 kommentarer:

  1. Hej Lina, Jag har oxså bara myst i helgen å slappat.... Solsidan äger så jäv... roligt! Hahha jag ska oxså till frissan i morgon =) Puss&kram

    SvaraRadera
  2. <3 till dig på alla <3-dag kram

    SvaraRadera
  3. Så fint fynd!

    Önskar dig en fin Alla Hjärtans Dag!
    Kraam Therese

    SvaraRadera