måndag 29 november 2010

Tiden går...

...och jag hinner inte med att blogga!! Men idag sitter jag i min gamla gungstol med min minidator i knät (kontrast va?) och bloggar, dricker te, äter lite choklad med tända ljus....MYS på hög nivå!!
Den här veckan har gått fort och jag har hunnit med en del! Förutom att jobba och umgåts med min familj har jag träffat min fantastiska barndomskamrat Karin som precis har blivit mamma till en liten söt Gustav, Oj oj, jag gosade, massor *ler*. Jag har träffat mina härliga bokcirkelvänner, diskuterat en Moa Martinsson bok (fantastisk bra), ätit god mat och babblat massor!! Har fikat med min fina vän Johanna, babblat ännu mer! Har varit på Fredrik och hans band Pitastros spelning, KANONDUKTIGA, så himla kul! Träffat fantastiska familjen Lind åt god mat tittade på Tv och spelade spel, så himla mysigt! Förutom det har jag oxå varit på marknad och loppis.....ni förstår att mitt bloggande har kommit lite i andra hand!!

Igår efter jobbet när jag skulle åka hem (kl 22) startade jag min bil stängde dörren och började skrapa rutan, då LÅSTES ALLA dörrar i bilen!!!!! Bilen igång, väskan med mobil, alla andra saker inlåsta....utanför bilen stod jag med isskrapan i handen och såg ut som et fån hahaha....Jag fick gå in till jobbet igen och ringa Fredrik som inte svarade (sov), ringde nog i en halvtimme, hann ringa snuten i mellan, men dom kunde så klart inte hjälpa!! Tillsut svarade Fredrik och kom med den andra nyckeln kl 00:00...stackarn...Ja ja vi var hemma efter kl 00:40. Bara ett tips...stäng INTE dörren när det är kallt och ska skrapa rutan, hihihi....

Ha det gott alla mina fina vänner och läsare

Kram L
Söta Gustav *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar