tisdag 23 november 2010

Snart Jul....

...och jag är överlycklig....jag ÄLSKAR julen. Igår började jag julpynta lite! Jag vet att det är i helgen man ska pynta...men några dagar tidigare gör inget va?
Jag har insett att jag önskar mig en bättre kamera i julklapp (vilket jag inte kommer att få, för vi köper inte så dyra julklappar). Jag har en ganska bra kamera men det finns bättre! Jag tycker att när det är "mörka" tider så blir mina bilder inte lika bra! Så jag bjuder på några mörka julpyntbilder *ler*.





















Kommer garanterat fler julbilder en annan dag!

Igår när jag började pynta letade jag som en galning efter adventssiffror som jag köpte förra året (Ni vet sådana man sätter fast på ljus), och jag vet att jag nyligen såg siffrorna och tänkte: Det är ingen idé att lägga dessa på vinden, bland dom andra julsakerna, för jag ska snart använda dessa.......och vart la jag dom då???? Det är så frustrerande när man ska vara smart men blir osmart istället!!! Ja ja dom kommer väl fram!!!

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar