onsdag 10 november 2010

I helgen var jag och Fredrik med brandkårsgänget (där Fredrik jobbar) till Stockholm och bodde på hotell och var på Golden Hits...det var KANON bra, vilka bra artister!! God mat, god service, ja allt! Senare kom min vän Lindah och dansa loss lite med oss, så mys att se henne!! Vi hann även med att gå på stan en stund under denna snabbtripp *lycka* hahaha!! Vi (Jag  och Freddan) hade det finaste hotellrummet *ler* så där blev det några fördrinkar!! En trevlig och mysig helg helt enkellt!!

Igår var jag på ansiktsbehandling som jag brukar göra ca varannan månad, det är det bästa!! Man känner sig så fräsch efteråt, men....nu hade det säkert gått minst ett halvår sedan sist....så gissa om porerna var fyllda med skit...aj aj aj va ont det gjorde när Åsa klämde....men efteråt fick jag ju den sköna ansiktsmassagen, oj oj vad jag glömde bort smärtan på en gång!!! Jag tycker att alla är värda att unna sig ansiktsbehandling ibland...lite personlig lyx!! Och tack snälla Johanna och Savannah som passade Algot medans jag hade det bra!!
Vårat hotellrum (bilden är tagen från hotellhemsidan)
Fint va??

1 kommentar:

  1. Åhhhh vad mysigt! Att bo på hotell.... Å ansiktsbehandling har jag inte gjort på ett par år nu =( jag skulle också vilja det =) Kramkram

    SvaraRadera