onsdag 20 oktober 2010

Hemma med sjuk Algot!

Vaknade imorse och Algot hostade, och mycket!! Hade precis gjort i ordning mig för att åka till jobbet när jag inser att det blir att vara hemma, VABA!
Då undrar jag om det är någon där ute som är som jag!!??? Detta dåliga samvete...(är det typiskt kvinnligt?) ..att vara hemma!!
Jag sa till Fredrik: men jag skulle behöva jobba.. det är så svårt att vara hemma! Fredrik sa till mig: Vad är viktigast Arbetet eller Algot?? Algot så klart, sa jag! Då så sa Fredrik.....jag skulle aldrig ha dåligt samvete för att vara hemma med Algot!! Varför får jag det...fast det är så självklart att Algot betyder allt!?? Oftast, av någon anledning, så är det Fredrik som är hemma när Algot är sjuk...undrar om det beror på mitt samvete!? Jag ska bättra mig....För min familj är viktigast!!!

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar