måndag 18 oktober 2010

Gjort stan idag!!

Har haft en fantastisk välbehövd ledig dag idag, men varför vara hemma och vila när man kan göra annat!!???? Jag skulle verkligen bara behöva vara hemma och vila men men...Algot var i stort behov av nya kläder,,,,han växer vill jag lova *ler*. Jag köpte oxå gamla pinnstolar på blocket!!! Har länge velat ha svarta gamla pinnstolar till ett vitt bord. Och nu hittade jag sju stycken på blocket, alla är inte exakt likadana men det tycker jag bara är lite charmigt! Så nu måste jag bara komma igång att måla dom....(Fredrik tror att det aldrig kommer att bli av och att dom kommer att stå där nere i källaren)....men jag ska nog visa honom hihihi! Och tro det eller ej vi fick in alla sju stolarna i bilen..fast Algot, jag och mamma var med i bilen hahaha, ja det såg nog lite kul ut!
Att ha med sig en treåring på stan för att handla kläder är inte det lättaste, när jag fösökte att få honom att prova en jacka var det skrik grin och ålande...jag blev alldeles svettig, fick ta av mig ytterkläderna och hålla fast honom, men när inte det gick fick jag lov att hota att han inte skulle få en Hulkentröja som han ville ha (Och jag som aldrig någonsin skulle hota mitt barn) men då blev han så glad och provade jackan och allt var bra, och hulkentröjan är med hem!!

Jag vet att jag lovade lite bilder idag, men, har ej hunnit...en annan dag!

Kram L

3 kommentarer:

  1. Kommer bli jätte läckert med svarta pinnstolar och vitt bord =) Att dom är lite olika är bara läckert! Visa Fredrik nu ler stor kram <3

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli fin fint med pinnstolarna :) Tack för att ni tror på mig hahaha...blir att köpa färg på måndag!!!

    Kramiz Lina

    SvaraRadera