söndag 10 oktober 2010

Härliga helg!

I går Lördag hade vi våran traditionella "fempkampbowlingfest"! Vi är fem par som träffas för att umgås, äta, leka, babbla och bara vara. Det är så himla trevligt och mysigt! Vi bestämmer innan vilket par som ska tillaga vad för mat. Vi hade efterrätt. Jag gjorde olika små efterrätter, Hallonmousse, chokladmousse samt pannacotta med kaffe/mint smak....det blev mycket gott!!
Vi fick alla oxå uppleva en helt ny smakupplevelse...Briéost med olika nötter, katrinplommon, aprikos och honung...detta in i ugnen....jag säger bara F vad gott det var!!
Tävlingarna då.....Ja vad ska jag säga,,,jag och Peter (som var ett lag) vi kom tvärsist hahaha, men vi var bra tycker jag *ler*.
I dag har Jag, Fredrik, Algot och min mamma haft en mys söndag med trädgårdsröj och trattistur till skogen Härliga helg.

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar