söndag 19 februari 2012




Tänk att det kan gå lååååång tid mellan gångerna man får vackra blommor......
Ibland får man flera fina blommor på samma vecka *ler*
Jag fick vackra rosor av min mamma på alla hjärtans dag.....lika fina nu som för ca en vecka sen när jag fick dom.
Sen fick jag en fantastisk fin blomgrupp av min fina vän Elina!
Mina arbetskamrater hade med fina blommor när dom var här i fredags.....vad mys vi hade....vi åt gott .....babbla massor!!
Har haft en härlig helg (förutom tandvärk)
Kram Lina

2 kommentarer:

  1. En sån fin person & vän som du är så är du värd dessa blommor tusen gånger om ♥ Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Hej Lina, jag å Carro har ett lite projekt på g att äta rätt i 30dagar var tredje timme å inga kolhydrater. Träna en timme om dagen. Väga mäta å ta pulsen på oss dag 1,10,20 och 30 det finns nåt som heter fitness fighten du kan googla det. Men vi gör en egen variant ska tydligen ge grymma resultat om man inte fuskar ;-) hihi Carro behöver gå ner i vikt även jag lite grann ska bli en spännande utmaning.... Kommer sakna vintet haha kram

    SvaraRadera