tisdag 14 februari 2012


Skickar en STOR kram till alla mina nära & kära på ALLA HJÄRTANS dag!
Tack kära mor att du alltid visar uppskattning & omtanke till dina närmaste...PUSS på dig!!
Jag & min man brukar köpa något till varandra, men idag har vi bestämt att vi hoppar över det i år.....(dels för att jag fick betala 3000 kr till tanläkaren igår, hahaha) vi hittar på något MYS på lördag i stället!
Bilden visar ett av mina "konstverk" (säger med glimten i ögat). Bilden är ett täcken på att det snart är vår eller vad tycker ni (det kanske ser ut som is...men det är en vattendroppe!?

Ha en fin dag
Kram Lina



2 kommentarer:

  1. Jättefin bild på något så enkelt och elementärt som vatten...
    Kram Maria K

    SvaraRadera
  2. Tack Maria K :) Kom precis in från en långpromenad och det är såååå vackert ute så det kanske kommer lite fler naturbilder snart :)
    Kram Lina

    SvaraRadera