tisdag 6 september 2011


Hej fina!

Har bestämt mig för att få lite ordning i mitt liv!
Det börjar bli mycket nu....Megaloppis, som jag & kusin Ulrika har dragit igång, är det dax med den 11/9...kurser, fotograferingar, arbete, träff med bokcirkeltjejorna mm. För att få lite ordning på mitt liv (alla som känner mig vet hur förvirrad jag kan vara, hahaha) så skaffade jag mig en kalender, (vilket var meningen) råkade oxå få med mig en ny mobiltelefon.....jag fattar inte hur jag lyckas, för det var inte min mening!!!!
Lyckas jag inte få någon kontroll på mitt liv nu så är det nog kört!!!! Önska mig lycka till *ler*

Kram Lina

4 kommentarer:

  1. Är det inte så att dygnet har för få timmar..?
    Tack för inbjudan :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. haha skaffade sig en mobil som förvirrar ännu mer :) puss på dig älskling!

    SvaraRadera
  3. Hahaha vad rolig du är ;-) Fin mobil å kalender det fixar du tjejen =) Jag skulle inte fixa mitt liv utan påminnelser i mobilen ler Kramkram

    SvaraRadera