fredag 2 september 2011


GNÄLL blogginlägg.......

......ja jag måste gnälla lite! Jag hatar att tvätta fönster! Men när man sitter i ett rum och knappt ser ut då kanske det är dax!!?? Vet inte när jag tvättade fönstren senast hahaha! För att gnälla lite till, så har jag as gamla fönster, från i början av 1900-talet (tror jag iallafall) så dom är ojämna, repiga mm. När jag då putsar får jag putsa, gno, slita (Ja det är synd om mig) & dom blir iallafall inte rena!!! Och när jag är igång att gnälla kan jag gnälla lite till, för inte nog med att jag får slita så får jag lov att stå & balansera på en stege! Normalt är jag inte höjdrädd, men när man står ostadigt och balanserar, då blir jag LIVrädd(eller iallafall bryta alla ben i kroppen rädd). (Skryt: har faktiskt hoppat bungyjump i mina ungdomars dagar, utan att vara rädd!). Har nu iallafall tvätta ett fönster utan att bryta ett ben i kroppen, har typ 100 fönster kvar.....önska mig LYCKA TILL!!!!

Kram Lina

3 kommentarer:

  1. Du är duktig som ens gör det! jag har aldrig tänkt tanken att tvätta mina fönster :D
    lycka till!

    SvaraRadera
  2. Elina vilken tvättar dina fönster då....Niklas? Ge mig tips om vem som kan göra det åt mig :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha fel Elina.....Men kanske Petteri fixar era fönster ;) :D

    SvaraRadera