måndag 11 juni 2012




Hemma igen efter en härlig helg i Göteborg, trevlig stad, trevligt sällskap, rolig fotografering & gooood mat *ler*. Nu hemma igen...ni vet hur det är, det är mycket roligt & trevligt att resa bort i några dagar....men fantastiskt härligt att komma hem igen!! Har saknat min lilla familj & jag har aldrig innan fått så mycket mysiga kramar som jag har fått från min son denna morgon *MYS*

Min kära make har köpt en ny dator samt photoshop till mig medan jag har varit bortrest,grejar med det nu.....mycket roligt hihihi!

Ovan är det en bild på min vän Elina när hon fotograferar denna "modell"kille David. Fotografiet nedan har jag fotat på David, helt ok va!?!?

Tack Elina & Jessica för en trevlig helg!!
Tack David, Emilie & Jessica för att jag/vi fick fotografera er!!

Fler bilder kommer

Ha en bra dag
Kram Lina



1 kommentar:

  1. Kanon bild som vanligt Lina :)
    Tack för en kanon helg fina du!
    Kram kram

    SvaraRadera