torsdag 22 mars 2012



Godmorgon

Solen skiner *lycka*
Tänk att det är vår....det är inte många veckor tills det är påsk, jag ÄLSKAR påsk, jag tror att det beror på att det är vår för mig & att man får umgås med sina nära & kära! (& sen får vi inte glömma allt godis....Lina älskar godis hahaha)

I morse åt jag ett ägg, vilket var svårskalat....ni vet när det bara går sönder, då kom jag att tänka på när jag var gravid med A, det var jul & jag skalade ägg,  ägghalvor till julbordet på julafton....dom bara gick sönder! Jag som var gravid (ni vet mycket konstiga hormoner i kroppen) blev helt galen på äggen, tog alla ägg & kastade dom i slasken så det bara flög ägg åt alla håll & kanter, hahaha, stackars Fredrik som fick åka för att köpa nya ägg....& stå ut med galna jag hahaha

psssss.......Idag på P4 västmanland kl 12:30 kommer de intervjua The Pitastro & spela en låt från deras nya skiva......missa INTE det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar