söndag 20 november 2011



Duger den?
Jo för att vara min första lingonriskrans så är jag ganska nöjd!!
Ikväll är det såååå spännande för min fantastiska vän Bettan (Elisabeth) ska vara med på bingolotto och har chans till att vinna tre miljoner kr.....helt sjukt!! Hoppas, hoppas att hon vinner, det är hon värd och det skulle göra mig såååå glad *lycka*.
Imorgon ska jag ha kl 18 hos mig (halvåttahosmig)! Tre arbetskamrater & jag ska ha middagar. Jag har nu kommit på vad jag ska laga, önska mig lycka till för det behövs (jag är ingen höjdar kock om man säger så hahaha)
Ha en härlig söndag
Kram Lina


2 kommentarer:

  1. Hoppas kl 18 hos dig gick bra! Vilken rolig idé!
    Kransen ska du vara störtnöjd med, för den är jättefin! Ha en bra vecka! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Super fin krans kanske skulle provs göra nåt fint till dörren ;-)

    SvaraRadera