onsdag 10 augusti 2011

Hallo

Önskar att jag orkade blogga varje dag!!! men när jag kommer hem från jobbet är jag helt slut, och så pysslar jag lite hemma oxå! Fick ett ryck och började att göra om Algots sovrum, Algot tycker att rummet är så mörkt och så är det minst 10 år gammalt...grönt...inget fint, så jag beslutade att det ska bli ljust SÅ NU är jag igång *ler* Har spacklat väggarna idag....målning imorgon! Har målat garderobsdörren en gång (trodde att den var vit innan, men den var tydligen brun/gul/beige hahaha). Hoppas att jag blir klar imorgon. Rummet blir vitt & så vill Algot ha lite rosa, men har inte hittat nå bra än (men något rosa ska det bli)

Nu är det sängdax
Tack & god natt

Pssssss kanske blir lite före och efter bilder på rummet en annan dag.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar