måndag 6 juni 2011





Härliga dag!
På förmiddagen idag var vi familjen och Algots kusiner Ebba och Nora och badade, dom hade såååå roligt fastän det inte kan vara mer än 15-16 grader i vattnet!! Jag och Fredrik höll oss på land.....
På eftermiddagen hade jag och ett gäng tjejer bytarstund....vi hade med oss ca tio saker, kläder, väskor inredning eller vad man ville plocka med, sen fick man en "biljett" för varje sak man hade med, som man sen fick "köpa andra saker för!! De saker som blev över lämnade vi till röda korset. Så jag blev av med tio saker jag inte använder och fick fyra saker som jag gillar jättemycket *ler*. Duken som ni ser på bilden bytte jag till mig...den gillas!!

Nu är det sovdax....jag har haft fem härliga lediga dagar, men nu är det dax för jobb igen!
Sov gott
Kram L 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar