söndag 1 maj 2011

OJ vad jag har mått på topp de senaste veckorna...min "mano" period har hållt i sig, jag grejar och donar och ju mer jag gör destå bättre mår jag *ler*.
Jag är dock inge glad på min nya kamera när det gäller att föra in bilder i datorn (eller arg på mig som inte fattar nå)....ska snart få hjälp av min fantastiska make som kan!!!
Förra helgen var det påsk och vi åt lite påskmiddag med min mamma och pappa, var på äggletning med Algot. Sen grejade vi bara ute i trädgården, planterade blommor , rensade ogräs, måla utemöbler mm (hoppas att det kommer bilder snart)!
Igår var våran vän Gösse här och hjälpte Fredrik med att byta ytterdörr...och OJ vad bra det blev...det är såååå fint *superglad*.
Igår hade jag en otursdag...bilen krånglade (problem med låset, lät konstigt), fattades nycklar till låset till nya dörren (fick åka 12 mil), tappade en burk med beasås på mataffären, nocka en glasdörr på huvudet på en gubbe (jag bad om ursäkt och han blev inte arg *tur*) och Algot sprang som en galning lyssnade inte alls på sin lugna harmoniska (inte) mamma hahaha...ja ja idag är det en ny dag!!!???
Hoppas att nin har haft det bra i påsk och valborg!!??

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar