tisdag 19 april 2011

Hallo

Igår åkte jag hem tidigare från jobbet med illamående och huvudvärk. Som tur var gick illamåendet över! Jag trodde att huvudvärken skulle vara borta när jag vaknade i morse....men nej det var den inte! Efter Alvedon, kaffe och en liter vatten blev jag som en ny människa ( har inte varit så pigg på länge faktiskt) Var energin kom ifrån vet jag inte men jag har grejat och donat hela dagen! Ibland tror jag att jag har en släng av manodepressiv hahaha, jag menar att ibland är jag helt förslöad och vill inte göra någonting...sen blir jag helt pigg och vill göra allt på en gång, så jag börjar med saker och inte avslutar dom fören långt senare!
Så idag har jag skurat lite i köket, påskpyntat, rensat ogräs i rabbaterna, målat en bänk, planterat blommor, med mera...*ler*.Vi får väl se vilket humör jag är på imorgon!!
Jag har fått min älskade kamera vilket jag är (eller kommer att bli mycket nöjd med) mycket nöjd med! Men det är massor att lära....fattar inte mycket! Jag fattar inte heller hur jag laddar in bilder i datorn så jag har just varit arg.....
Vi får se om Fredrik lyckas för då får ni se lite bilder från dagen!

Kram manoLina *ler*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar