torsdag 17 mars 2011





Härliga soliga ledig dag!
Jag, Algot och min mamma har gått en lite våpromenad fram till lilla byn...då sa Algot: Jag vill äta på pizzarangen..så Algot mumsade pizza medan jag och mamma drack kaffe. Sen köpte mamma dessa vackra mini st paulan åt mig...fina va??
Igår kollade jag på gokväll då dom lagade en god (tror jag iallafall) torskrätt. Tillagade rotfrukter som ska läggas på bakplåtspapper. Sen la dom över torskbitar, sen gör man en smörröra med citronskal lite citronsaft och massor av dill som dom klickade på torsken, gör paket av bakplåtspappret och in i ugnen!!! TUR att fiskbilen var på torget idag *ler*. Ska göra rätten imorgon hoppas att det är så gott som jag tror!!
Nu ska jag ta tag i vårat mycket dammiga, skitiga och röriga sovrum!!
tjingeling
Kram L

3 kommentarer:

  1. hej såg dina bilder på styleroom o blev helt till mig när jag såg den gröna divanen!! vi totalrenoverar vårt radhus o en sån divan e precis vad jag behöver till allrummet (helst i beigebrun men den gröa var ju huuur fin som helst!! så avundsjuk! :) var har du köpt den? funderar du på att sälja den så hör gärna av dig :)/natta znatali@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej!!! Kul att du gillar min fantastiska divan *ler*....Min man hittade på återbruket för några år sen och fick ta hem den!! Jag har tyvärr inga planer på sälja den i dagsläget, men om jag får för mig det någon gång ska jag absolut tänka på dig!!
    Hoppas att du hittar en annan som du gillar och passar dig. Ha det gott kram Lina

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du har och snygg blogg också! Bloggar också om hem och inredning och fotar mycket. Titta gärna in :)

    SvaraRadera